
Usein kysytyt kysymykset jäätelömyyntiin liittyen

Myyntipalvelun tavoitat joko puhelimitse numerosta 0201 424 510 tai sähköpostitse myynti.palvelu@unilever.com. Voit ottaa yhteyttä myös yhteydenottolomakkeen kautta.
Otathan huomioon että Myyntipalvelun puhelinlinjat usein ruuhkaantuvat lämpimien säiden myötä, jolloin paras tapa saavuttaa meidät on sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeen avulla.
Voit avata asiakkuuden täyttämällä tämän asiakasavauslomakkeen. Täytäthän huolellisesti kaikki kohdat. Voit myös olla yhteydessä Myyntipalveluun, jolloin voimme tehdä asiakasavauksen yhdessä.
Suosittelemme asiakkuuden avausta hyvissä ajoin ennen jäätelömyynnin aloittamista. Asiakkuuden avausta odotellessa voimme toimittaa teille jäätelöaltaan ja markkinointimateriaalit, niin kaikki on valmiina ensimmäisen jäätelötilauksen saapumista varten.
Jäätelöt tilataan Unileverin jäätelöiden verkkokaupan kautta. Tilaamista varten tarvitset asiakasnumeron ja verkkokauppatunnukset, jotka saat myyntipalvelun kautta.
Minimitilausmäärä on viisi myyntierää ja jäätelöt toimitetaan suoraan toimipisteeseenne sovittuina ajopäivinä. Tilaus tulee tehdä aina vähintään kaksi päivää ennen haluttua toimituspäivää, ennen klo 12.
Jos havaitsette ongelmia verkkokaupan käytössä, voitte tehdä tilauksen suoraan Myyntipalvelulle sähköpostilla. Näissä tapauksissa voitte ilmoittaa meille asiakasnumeronne, toivomanne tuotteet ja toimituspäivän.
Meidän tuotteet löytyvät myös tukuista. Tukkujen valikoima saattaa vaihdella liikekohtaisesti, joten tarkka valikoima kannattaa tarkistaa aina kyseiseltä tukulta.
Helpottaaksemme valikoimapäätöksien tekemistä, olemme laatineet valmiit suositusvalikoimat impulssituotteille ja irtojäätelöille. Noudattamalla suositusjärjestystä varmistat, että altaastasi löytyy kuluttajien suosikkituotteet sekä kauden kärkiuutuudet. Tehokkaalla valikoimalla voit maksimoida myyntisi! Suositusvalikoimat löytyvät tuotekuvastostamme.
Erilaisiin jäätelökonsepteihin löydät suositushinnat suoraan jäätelökuvastosta. Huomioithan, että nämä ovat suositushintoja eivätkä sido teitä mihinkään. Unilever voi vain suositella hintoja, ja asiakas päättää aina itse omasta hinnoittelustaan.
Mahdolliset reklamaatiot tulee tehdä 7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Reklamaatiot pyydämme lähettämään sähköpostitse myynti.palvelu@unilever.com Huomaathan, että emme voi ottaa vastaan reklamaatioita puhelimitse. Ilmoitathan myös kuormakirjanumeron tai laskunumeron sekä toimituspäivän.
Jos olet vastaanottanut vääriä tuotteita, pitäkää ne alkuperäisessä pakkauksessa ja kylmässä ja ilmoittakaa siitä välittömästi meille sähköpostitse myynti.palvelu@unilever.com. Mikäli olet itse tilannut väärän tuotteen, valitettavasti emme voi noutaa tai hyvittää väärin tilattuja tuotteita.
Salasana tulee uusia kolmen kuukauden välein. Jos salasana on vanhentunut tai unohtunut, saat sen uusittua painamalla ”Unohtuiko salasana?”-linkkiä verkkokaupan kirjautumissivulla. Linkki salasanan uusimiseen lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet antanut rekisteröitymisen yhteydessä. Voit myös ilmoittaa asiasta Myyntipalveluun, niin uusimme salasanan puolestanne.
Meiltä löytyy laaja valikoima erilaisia markkinointimateriaaleja, joilla saat lisättyä huomattavasti myyntipisteesi houkuttelevuutta ja myyntiä. Markkinointimateriaaleja saat tilattua olemalla yhteydessä myyntipalveluun. Lisäksi jäätelöaltaiden mukana toimitetaan aina automaattisesti altaan konseptiin sopiva materiaalipaketti.
Kaikki tuotekuvat jäätelöille löytyy Ingman Ammattilaisille -sivustolta. ”Tuotteet” otsikon alta löydät tuotekategoriat ja klikkaamalla tuotekategorian tuotteen kuvaa löydät kohdan ”Lataa kuvat”.
Voitte ilmoittaa toivomanne altaan jo asiakasavauslomaketta täyttäessänne. Vaihtoehtoisesti olkaa yhteydessä Myyntipalveluun ja ilmoittakaa toivomanne allas sekä sen toimitusviikko. Tietoa erilaisista allasvaihtoehdoista löydät verkkosivuiltamme. Myyntipalvelumme auttaa mielellään allasmallin valinnassa.
Vikatilanteissa ole yhteydessä myyntipalveluun. Kerro yhteydenoton yhteydessä mahdollisimman tarkka vikakuvaus sekä altaan inventaarionumero, mikä löytyy altaan kyljestä, Unilever-tarrasta. Vikakuvauksen perusteella tilaamme altaalle joko huollon tai vaihdon.