Usein kysytyt kysymykset jäätelönmyyntiin liittyen

Jotta sinun ei aina tarvitse soittaa asiakaspalveluumme, koostimme tänne muutamia usein kysyttyjä kysymyksiä. Mikäli et löydä vastausta, olethan meihin yhteydessä!

MITEN VOIN OLLA YHTEYDESSÄ MYYNTIPALVELUUN?

Myyntipalvelun tavoitat joko puhelimitse numerosta 0201 424 510 tai sähköpostitse myynti.palvelu@unilever.com. Voit ottaa yhteyttä myös yhteydenottolomakkeen kautta.

MITEN AVAAN ASIAKKUUDEN?

Voit avata asiakkuuden lähettämällä meille yhteystietosi yhteydenottolomakkeen kautta tai ottamalla yhteyttä myyntipalveluun.

MITEN TILAAN JÄÄTELÖÄ JA MILLOIN TILAUKSENI TOIMITETAAN?

Jäätelöt tilataan Unileverin jäätelöiden verkkokaupan kautta. Tilaamista varten tarvitset asiakasnumeron ja verkkokauppatunnukset, jotka saat alueesi edustajan tai myyntipalvelun kautta. Verkkokaupasta on tilattavissa koko tuotevalikoimamme.

Minimitilausmäärä on viisi myyntierää ja jäätelöt toimitetaan suoraan toimipisteeseenne sovittuina ajopäivinä. Tilaus tulee tehdä aina vähintään kaksi päivää ennen haluttua toimituspäivää.

Halutessasi voit ostaa jäätelöt myös tukkujen kautta, jolloin et tarvitse asiakasnumeroa Unileverille. Tukkujen valikoima saattaa vaihdella liikekohtaisesti, joten tarkka valikoima kannattaa tarkistaa aina kyseiseltä tukulta.

MITEN VALITSEN OIKEAN VALIKOIMAN JA HINNOITTELEN TUOTTEET?

Helpottaaksemme valikoimapäätöksien tekemistä, olemme laatineet valmiit suositusvalikoimat impulssituotteille ja irtojäätelöille. Noudattamalla suositusjärjestystä varmistat, että altaastasi löytyy kuluttajien suosikkituotteet sekä kauden kärkiuutuudet. Tehokkaalla valikoimalla voit maksimoida myyntisi! Suositusvalikoimat löytyvät tuotekuvastostamme.

Olemme myös määritelleet valmiiksi suositushinnat, jotka löydät markkinointimateriaaleista ja jäätelökuvastosta. Huomaathan, että nämä ovat suositushintoja eivätkä sido teitä mihinkään. Unilever voi vain suositella hintoja, ja asiakas päättää aina itse omasta hinnoittelustaan.

MITÄ TEEN JOS TOIMITUKSESSA ON OLLUT VIRHEITÄ?

Mahdolliset reklamaatiot tulee tehdä 7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Reklamaatiot pyydämme lähettämään sähköpostitse myynti.palvelu@unilever.com Huomaathan, että emme voi ottaa vastaan reklamaatioita puhelimitse. Ilmoitathan myös kuormakirjanumeron sekä toimituspäivän.’

UNOHDIN VERKKOKAUPAN SALASANAN, MITEN SAAN UUDEN?

Jos verkkokauppatunnus on lukkiutunut tai salasana unohtunut voit olla yhteydessä myyntipalveluun. Uuden salasanan saat tilattua myös ”Unohtuiko salasana?” linkin kautta. Salasana tulee uusia aina 6kk välein.

MISTÄ SAAN TILATTUA MARKKINOINTIMATERIAALEJA JA TUOTEKUVIA?

Meiltä löytyy laaja valikoima erilaisia markkinointimateriaaleja, joilla saat lisättyä huomattavasti myyntipisteesi houkuttelevuutta ja myyntiä. Markkinointimateriaaleja saat tilattua olemalla yhteydessä oman alueesi edustajaan tai myyntipalveluun. Lisäksi jäätelöaltaiden mukana toimitetaan aina automaattisesti altaan konseptiin sopiva materiaalipaketti.

Tuotekuvia saat käyttöösi kuvapankkimme kautta osoitteesta www.opv-media.com. Tunnukset annamme asiakkaillemme ja niitä voit pyytää myyntipalvelustamme.

MITEN VUOKRAAN JÄÄTELÖALTAAN, JÄÄTELÖKIOSKIN TAI SOFTIS-KONEEN?

Myyntikaluston vuokraukseen liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä myyntipalveluun. Toimitusaika kalusteille on noin 1-2 viikkoa tilauksesta. Etenkin keväällä kannattaa olla hyvissä ajoin liikeellä, jotta haluamaasi allasmallia on varmasti vielä saatavilla.  Allasmalleihin voit tutustua täällä ja myyntipalvelumme auttaa mielellään allasmallin valinnassa.

MITÄ TEEN JOS JÄÄTELÖALLAS HAJOAA?

Vikatilanteissa voit olla yhteydessä myyntipalveluun. Kerrothan yhteydenoton yhteydessä mahdollisimman tarkan vikakuvauksen sekä altaan kalustenumeron. Vikakuvauksen perusteella tilaamme altaalle joko huollon tai vaihdon. Samalla voit ilmoittaa myös mikäli tuotteita on mennyt pilalle altaan hajoamisen vuoksi.