Myyntipalvelun tavoitat joko puhelimitse numerosta 0201 424 510 tai sähköpostitse myynti.palvelu@unilever.com. Voit ottaa yhteyttä myös yhteydenottolomakkeen kautta.
Voit avata asiakkuuden lähettämällä meille yhteystietosi yhteydenottolomakkeen kautta tai ottamalla yhteyttä myyntipalveluun.
Jäätelöt tilataan Unileverin jäätelöiden verkkokaupan kautta. Tilaamista varten tarvitset asiakasnumeron ja verkkokauppatunnukset, jotka saat alueesi edustajan tai myyntipalvelun kautta. Verkkokaupasta on tilattavissa koko tuotevalikoimamme.
Minimitilausmäärä on viisi myyntierää ja jäätelöt toimitetaan suoraan toimipisteeseenne sovittuina ajopäivinä. Tilaus tulee tehdä aina vähintään kaksi päivää ennen haluttua toimituspäivää.
Halutessasi voit ostaa jäätelöt myös tukkujen kautta, jolloin et tarvitse asiakasnumeroa Unileverille. Tukkujen valikoima saattaa vaihdella liikekohtaisesti, joten tarkka valikoima kannattaa tarkistaa aina kyseiseltä tukulta.
Helpottaaksemme valikoimapäätöksien tekemistä, olemme laatineet valmiit suositusvalikoimat impulssituotteille ja irtojäätelöille. Noudattamalla suositusjärjestystä varmistat, että altaastasi löytyy kuluttajien suosikkituotteet sekä kauden kärkiuutuudet. Tehokkaalla valikoimalla voit maksimoida myyntisi! Suositusvalikoimat löytyvät tuotekuvastostamme.
Olemme myös määritelleet valmiiksi suositushinnat, jotka löydät markkinointimateriaaleista ja jäätelökuvastosta. Huomaathan, että nämä ovat suositushintoja eivätkä sido teitä mihinkään. Unilever voi vain suositella hintoja, ja asiakas päättää aina itse omasta hinnoittelustaan.
Mahdolliset reklamaatiot tulee tehdä 7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Reklamaatiot pyydämme lähettämään sähköpostitse myynti.palvelu@unilever.com Huomaathan, että emme voi ottaa vastaan reklamaatioita puhelimitse. Ilmoitathan myös kuormakirjanumeron sekä toimituspäivän.
Jos verkkokauppatunnus on lukkiutunut tai salasana unohtunut voit olla yhteydessä myyntipalveluun. Uuden salasanan saat tilattua myös ”Unohtuiko salasana?” linkin kautta. Salasana tulee uusia aina 6kk välein.
Meiltä löytyy laaja valikoima erilaisia markkinointimateriaaleja, joilla saat lisättyä huomattavasti myyntipisteesi houkuttelevuutta ja myyntiä. Markkinointimateriaaleja saat tilattua olemalla yhteydessä oman alueesi edustajaan tai myyntipalveluun. Lisäksi jäätelöaltaiden mukana toimitetaan aina automaattisesti altaan konseptiin sopiva materiaalipaketti.
Tuotekuvia saat käyttöösi kuvapankkimme kautta osoitteesta www.opv-media.com. Tunnukset annamme asiakkaillemme ja niitä voit pyytää myyntipalvelustamme.
Myyntikaluston vuokraukseen liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä myyntipalveluun. Toimitusaika kalusteille on noin 1-2 viikkoa tilauksesta. Etenkin keväällä kannattaa olla hyvissä ajoin liikeellä, jotta haluamaasi allasmallia on varmasti vielä saatavilla. Allasmalleihin voit tutustua näillä nettisivuilla, sekä kusvastomme avulla. Myyntipalvelumme auttaa mielellään allasmallin valinnassa.
Vikatilanteissa voit olla yhteydessä myyntipalveluun. Kerrothan yhteydenoton yhteydessä mahdollisimman tarkan vikakuvauksen sekä altaan kalustenumeron. Vikakuvauksen perusteella tilaamme altaalle joko huollon tai vaihdon. Samalla voit ilmoittaa myös mikäli tuotteita on mennyt pilalle altaan hajoamisen vuoksi.